Gdy zaś trochę się

Gdy był wspólny wróg, potrafiliśmy być wielcy, teraz nieustannie widzę małość. Intencją PiS jest zdyskredytowanie polskiego rządu. Skop go, jak się przewróci, wychlastaj mu zęby, Leon! W związku z 60 rocznicą śmierci Romana Dmowskiego Sejm Rzeczypospolitej Polskiej wyraża uznanie dla walki i pracy wielkiego męża stanu na rzecz odbudowania niepodległego Państwa Polskiego i stwierdza, że dobrze przysłużył się Ojczyźnie? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Nie uznaje zasług i nie rozdaje dyplomów? Kiedy mówi, że bronił interesów Polski, to myśli o radykałach z PZPR. Jaką to ma wartość? Okazuje się, że znajomość samego siebie przekłada się także na funkcjonowanie społeczne? Wytrwałością osiągniesz powodzenie, nawet gdybyś miał długo czekać. Przebudziłem się, podniosłem, zobaczyłem go i znów się położyłem, bo nic widocznie
mnie w tym widoku nie zdziwiło, a potem zasnąłem na powrót. W sprawach in vitro czy promocji konkubinatów i związków homoseksualnych prezydent wręcz stoi na czele destrukcji zgody społecznej wokół podstawowych katolickich zasad etyki społecznej. Nieno moim zdaniem to wszystko po prostu idzie w jednym kierunku, trzecia droga gdzie wielki kapitał ma wpływ na wielką polityką i na odwrót jest porażką, myślę że teoretycznie takie odfiltrowanie dało by się robić tylko że po co? Przecież uratuje go Szkarłatny Leon! W normalnej przebudowie społecznej nie powinno się jednych krzywd zastępować innymi! W Polsce nadszedł czas, że prezydentem powinien być ktoś, kto nie był agentem, ani też nie siedział przy Okrągłym Stole. Komisarz Halski, słucham. Aby zbuntować się przeciwko systemowi. W moich pierwszych filmach wypowiadałem się językiem prostym, epickim, bo pragnąłem za Gramscim zwracać się do św iadomości mas ludowych. Patrycja spojrzała i dostrzegła za ki

Leave a Reply

