Nie ma gorszego widoku niż

Myślę, że najważniejszym aspektem ruchu Occupy było pokazanie innych możliwości społecznej współpracy. Najważniejsze, żeby był chwytliwy. Protekcjonizm państwa wobec wielu firm, a z drugiej strony rozbudowany system pomocy społecznej wywołuje fale niepokoju wśród Francuzów. Śmierć powinno się brać jak aspirynę? Jest w nim gigantyczny kompleks i rozbudowane ego! Obruszył się, gdy stwierdziłem, że pozycja jego brata Lecha jest w Solidarności znacznie wyższa od tej, którą on reprezentuje. Drobiazgowo zaplanowana dieta odgrywa tu nadrzędną funkcję ponieważ bez niej nie wypracujemy planowanych korzyści. Rehabilitacja jest dobrym przygotowaniem do właściwego treningu. Nawet w najgorszą biedę. U młodego, zdrowego mężczyzny tygodniowa produkcja testosteronu waha się w granicach 70-100 mg i z wiekiem spada. Chodzi o to, aby zaprawić dziecko do kierowania wyobraźnią, do niepoddawania się jej kierun
kowi. Skoro bowiem ludzie organizują się sami, niezależnie od państwa – a więc poza jego monopolem- to tym samym ograniczają system totalitarny, jego monopol na organizację. Budowa państwa opartego na aparacie wywodzącym się z PZPR i SB była możliwa tylko pod warunkiem stworzenia gigantycznego systemu kłamstwa. To JA was uważam za napastliwą! Tak długo, jak demokracja istnieje, nawet w bardzo niedoskonałej angielskiej formie, totalitaryzm jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Proszę, pożycz mi swój grzebień. Zabiłeś matkę Grendela, kiedy byliśmy młodzi? Nie można podobać się wszystkim, trudno? Im wyższa wartość nominalna, tym łatwiej o falsyfikaty. Żadnych zasuszonych kolekcji! Dzisiaj trzecią możliwością jest taniec. I to nazywasz błaganiem? Pojąłem, że jest jak lekarz, który musi ratować pacjenta przed śmiercią, wykonując operację na żywca. Wiele razy uczestniczyłem i przewodniczyłem w mi sjach polskich firm oraz eksporterów na całym świecie? Systemy

Leave a Reply

